17 Nisan 2012 Salı

Melekler Kim? Tanri Neye Benziyor? Mirac Nasil Birsey?


Merhaba Moronlar,
Simdi bu filmin sahnesini "uzayli iste bunlar" diyerek anlamaniz ve icinde yasiyor oldugunuz teknolojinin verdigi anlayis sahneyi bire bir anlatmaniza yardimci olur. Fakat bu sahnenin bundan binlerce sene evvel gerceklestigini düsünün! Sinema yok, UFO dosyalari yok, Youtubedaki UFO videolari yok, yani kisaca karsinizdaki seyin ne oldugu hakkinda hicbir fikriniz yok!! Ne ile karsi karsiya oldugunuzu bilmiyorsunuz. Uctuklari seye ne denecegini bilmiyorsunuz. Lisaninizda "ucak" diye bir kelime dahi yok. Tipki TABU oynar gibi elinizde UFO kelimesi var ve bunu "Ucan cisim, "Ucak", "Uzay", "Roket", "Jet" ve "Motor" kelimeleri olmadan bir izah etmeye calisin. Cünkü böyle kelimeler binlerce yil öncede yoktu.
Hmmm bir düsünelim, bu cisim gök gibi "gürüldüyor", sert bir "rüzgar" gibi esintilere neden oluyor, günes gibi "parlak" ve "gözalici" bir "isildisi" var. "Secilmis" olanlar aliniyor ve meleklerle beraber "göge" dogru "yükseliyorlar". 
Cok ilginctirki buna benzer bir anlatim incildede var:
Hezekiel 1
1 Otuzuncu yılda, dördüncü ayın beşinci günü Kevar Irmağı kıyısında sürgünde yaşayanlar arasındayken gökler açıldı, Tanrı'dan gelen görümler gördüm.
2 Kral Yehoyakin'in sürgünlüğünün beşinci yılında, ayın beşinci günü,
3 Kildan ülkesinde, Kevar Irmağı kıyısında RAB Buzi oğlu Kâhin Hezekiel'e seslendi. RAB'bin eli orada onun üzerindeydi.
4 Kuzeyden esen kasırganın göz alıcı bir ışıkla çevrelenmiş, ateş saçan büyük bir bulutla geldiğini gördüm. Ateşin ortası ışıldayan madeni andırıyordu.
5 En ortasında insana benzer dört canlı yaratık duruyordu;
6 her birinin dört yüzü, dört kanadı vardı.
7 Bacakları dimdikti, ayakları buzağı ayağına benziyor ve cilalı tunç gibi parlıyordu.
8 Dört yanlarında, kanatların altında insan elleri vardı. Dördünün de yüzleri, kanatları vardı.
9 Kanatları birbirine değerek dosdoğru ilerliyor, ilerlerken sağa sola dönmüyordu.
10 Her yaratığın dört yüzü vardı: Önde dördünün yüzü insan yüzüne, sağda dördünün aslan yüzüne, solda dördünün öküz yüzüne, arkada dördünün kartal yüzüne benzer bir yüzü vardı.
11 Yüzleri böyleydi. Kanatları yukarıya doğru açılmıştı. Her yaratığın iki kanadı yanda öbür yaratıkların kanadına değiyor, iki kanatla da bedenlerini örtüyordu.
12 Her biri dosdoğru ilerliyordu. Ruhları onları nereye yönlendirirse, sağa sola sapmadan oraya gidiyorlardı.
13 Canlı yaratıkların görünüşü yanan ateş közleri ya da meşale gibiydi. Ateş yaratıkların ortasında hareket ediyordu; ışık saçıyor ve içinden şimşekler çakıyordu.
14 Yaratıklar şimşek çakar gibi hızla ileri geri gidip geliyorlardı.
15 Bu dört yüzlü yaratıklara bakarken, her birinin yanında, yere değen bir tekerlek gördüm.
16 Tekerleklerin görünüşü ve yapısı şöyleydi: Sarı yakut gibi parlıyorlardı ve dördü de birbirine benziyordu. Görünüşleri ve yapılışları iç içe girmiş bir tekerlek gibiydi.
17 Hareket edince yaratıkların baktıkları dört yönden birine doğru sağa sola sapmadan ilerliyordu.
18 Tekerleklerin kenarı yüksek ve korkunçtu; hepsi çepeçevre gözlerle doluydu.
19 Canlı yaratıklar hareket edince, yanlarındaki tekerlekler de hareket ediyordu; yaratıklar yerden yükseldikçe, tekerlekler de onlarla birlikte yükseliyordu.
20 Ruhları onları nereye yönlendirirse oraya gidiyorlardı. Tekerlekler de onlarla birlikte yükseliyordu. Çünkü yaratıkların ruhu tekerleklerdeydi.
21 Yaratıklar hareket ettiğinde onlar da hareket ediyor, yaratıklar durduğunda onlar da duruyor, yaratıklar yerden yükseldiğinde onlar da yükseliyordu. Çünkü yaratıkların ruhu tekerleklerdeydi.
22 Kubbeye benzer, billur gibi parlak ve korkunç bir şey canlı yaratıkların başları üzerine yayılmıştı.
23 Kubbenin altında kanatlarının biri öbürünün kanatlarına doğru açılmıştı. Her birinin bedenini örten başka iki kanadı vardı.
24 Yaratıklar hareket edince, kanatlarının çıkardığı sesi duydum. Gürül gürül akan suların çağıltısını, Her Şeye Gücü Yeten'in sesini, bir ordunun gürültüsünü ansıtıyordu. Durunca kanatlarını indiriyorlardı.
25 Kanatları inik dururken, başları üzerindeki kubbeden bir ses duyuldu.
26 Başları üzerindeki kubbenin üstünde laciverttaşından yapılmış tahta benzer bir nesne vardı. Yüksekte, tahtı andıran nesnede insana benzer biri oturuyordu.
27 Gördüm ki, beli andıran kısmının yukarısı içi ateş dolu maden gibi ışıldıyordu, belden aşağısı ateşe benziyordu ve çevresi göz alıcı bir ışıkla kuşatılmıştı.
28 Görünüşü yağmurlu bir gün bulutların arasında oluşan gökkuşağına benziyordu. Öyleydi çevresini saran parlaklık. RAB'bin görkemini andıran olayın görünüşü böyleydi. Görünce, yüzüstü yere yığıldım, birinin konuştuğunu duydum.
Hezekiel 2
1 Bana, "Ey insanoğlu, ayağa kalk, seninle konuşacağım" dedi.
2 O benimle konuşur konuşmaz Ruh içime girdi, beni ayaklarımın üzerinde durdurdu; benimle konuşanı duydum.
3 Bana, "Ey insanoğlu, seni İsrail halkına, bana başkaldıran o asi ulusa gönderiyorum" dedi, "Onlar ve ataları bugüne kadar bana karşı geldiler.
4 Bu halk dikbaşlı ve inatçıdır. Seni onlara gönderiyorum. Onlara, 'Egemen RAB şöyle diyor diyeceksin.
5 Bu asi halk seni ister dinlesin, ister dinlemesin, yine de aralarında bir peygamber olduğunu bilecektir.
6 Sen, ey insanoğlu, onlardan ve sözlerinden korkma! Çevrende çalılar, dikenler olsa, akrepler arasında yaşasan bile korkma. Asi bir halk olsalar bile, onların söyleyeceklerinden korkma, onlar yüzünden yılgınlığa düşme.
7 Seni ister dinlesinler, ister dinlemesinler, onlara sözlerimi söyleyeceksin. Çünkü onlar asi bir halktır.
8 Sen, ey insanoğlu, sana söyleyeceğimi dinle! Bu başkaldıran halk gibi asi olma! Ağzını aç, sana vereceğimi ye!"
9 Baktım, bana doğru uzanmış bir el gördüm; içinde tomar halinde bir kitap vardı.
10 Tomarı önümde açtı, her iki yanı da yazılıydı. Orada ağıtlar, iniltiler, figanlar yazılıydı.
Hezekiel 3
12 Sonra Ruh beni kaldırdı ve arkamda, "RAB'bin görkemine kendi yerinde övgüler olsun!" diye büyük bir gürleme duydum.
13 Canlı yaratıkların birbirine çarpan kanatlarının çıkardığı sesi, yanlarındaki tekerleklerin gürültüsünü, büyük bir gürleme duydum.
14 Ruh beni kaldırıp götürdü. RAB'bin güçlü eli üzerimde olduğu halde, üzüntüyle, öfkeyle gittim.
Hezekiel 8
1 Sürgünlüğün altıncı yılı, altıncı ayın beşinci günü evde Yahuda'nın ileri gelenleriyle otururken Egemen RAB'bin eli bana dokundu.
2 Baktım, insana benzer birini gördüm: Görünüşü, belinden aşağısı ateşi andırıyor, belinden yukarısı maden gibi ışıldıyordu.
3 Eli andıran bir şey uzatıp beni saçlarımdan tuttu. Ruh beni yerle gök arasına kaldırdı ve Tanrı'dan gelen görümlerde Yeruşalim'e, iç avlunun kuzeye bakan kapısının giriş bölümüne götürdü. Tanrı'nın kıskançlığını uyandıran kıskançlık putu orada dikiliydi.

Uzaylilar geliyor, araclari ile ortaya cikiyorlar ve ne olup bittigini anlamayan bir köylü ile görüsüp onun bir elci olarak planlarini uygulamalri icin yardimci olmasi isteniyor. Uzaylilarin araclari o kadar ilgincki Hezekiel o ilkel görüsü ile sadece bu kadar anlatabiliyor. Bir helikopterinde 4 kanattan olusan pervanesi yokmudur? Yani tüm su sureleri biraz blimsel olarak okursaniz adamin ilk UFO ve Uzayli karsilasmasini anlattigini göremiyor olmaniza sasmaktan baska birsey yapamam. Adam kendinden 100.000 yil ilerideki bir teknolojiyi ancak bu kadar anlatabilmis. Yinede helal olsun.
Yani bu videonun son sahnesine bagli olarak Isanin, Muhammedin ve daha nice "peygamberlerin" nasilda göge cikarildigini anlamaniz icin sanirim daha iyi bir görsel sahne yapilamazdi.

Hala tüm bunlara "sacmalik" gözü ile bakan koyuncuklar icin ise baska alternatiflerde var:
Hmmmm, simdi bu Incilde gecen RAB kendisini öyle yada böyle izah etmis ve peygamberlerde onu, yardimcilarini (hadi melek diyelim :-)) ve ekipmanlarini beyincikleri aldigi kadari ile anlatmaya calismislar. Ayni zamanda Tanri Kurandada Incili ve tevrati indirdigini tasdikliyor, yani burada izah edilen "varlik" kurandaki ile ayni! 
Ali Imran 3:3
O, sana Kitap'ı, önündekileri tasdikleyici olarak hak bir yoldan indirdi. Tevrat'ı ve İncil'i de indirmişti.
Bunun tasdikide incil ayetlerinin kuranda tekrarlanmasi ve Isanin ve diger Islam öncesi peygamberlerin kuranda gecmesidir. Yani hersey birbiri ile baglantida! Fakat Tanri ne oldugunu yada neye benzedigini kutsal kitaplardan cikarttirip kendisini bir muamma varlik konumuna sokmuyor yani anlatilanlara bagli olarak "aklinizi" kullanip senaryoyu görmenizi istiyor! 

Tekrar uzay gemileri ile dönecekler ve tekrar sizlere tüm bu muammayi yaratanlar ile karsilasacaksiniz. Gercektende o anki suratlari görmeyi cok ama cok istiyorum. 

Birde su "dipsiz kuyu" yada sadece "kuyu" olarak gecen seyinde yeralti tünelleri ve Ic Dünya oldugunu söylesem acaba cokmu abartmis olurum? :-) 
Iyi uykular koyuncuklar.......
http://images.elfwood.com/art/w/a/wallentin/sleeping_sheep.jpg
Yaratilis 1:26-27
26 Tanrı, gelin "İnsanı kendi suretimizde, kendimize benzer yaratalım" dedi, "Denizdeki balıklara, gökteki kuşlara, evcil hayvanlara, sürüngenlere, yeryüzünün tümüne egemen olsun."
27 Tanrı insanı kendi suretinde yarattıBöylece insan Tanrı suretinde yaratılmış oldu. İnsanları erkek ve dişi olarak yarattı.

Tanriyimi görmek istiyorsunuz? Aynaya bakin! 
Videodaki varliklar ise "Arkturyanlilar"! (Arcturian)



2 yorum:

  1. Merhaba sizi tanımayı çok isterdim. Sosyal medya hesaplarınız yok mu? Diğer paylaşımlarınızı takip etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. djhives kullanıcı ismine sahip birisinin yazdıklarının türkçeye çevrilmiş hali bunlar

      matrix'te kung fu da benzer bir kitap ve türkçe

      Sil