7 Mart 2012 Çarşamba

End Of Story

İNSANUSTÜ - 2011-06-09 18:14:31 - 2011-06-09 18:14:31
Enki, yaptığın şey önemli ama'inan' bunu içten bir şekilde söylüyorum, orjinalleri kadar etkileyici ve harekete geçirici değil. Yani usta-öğrenci konusu açılmışken şöyle oluyor o zaman, bunları bir USTASINDAN öğrenmek var, birde o ustanın bir öğrencisinden. Ve bu insanlar Türkçe hiçbir kaynak bulamazlar, hivesi nemesisi okumaya başlamak onlara bir başlangıç olacaktır. Bana olduğu gibi. Yada kendilerini değil seni yüceltmeye devam etsinler? İmmortaltech in altta yazdığı ve diğerlerininde yazdığı gibi, Tüm bu öğretilerin büyük bir bölümü bana hivesin gibi geliyor, immortaltech in Enki dediği kişi Hives gibi geliyor. Sanırım arkadaşımızın biraz kafası karışmış.... Vede, immo, kapına devlet dayanmiyacak seni öldürmek için, bunu yapamazlar. Halk onları öldürür...Ama karantina altına alıp halkında izniyle bu işlem yapılabilir! Bir çok şey gerçektende sadece teori aa djhives ve nemesis böyle dediyse öyledir diye birşey yok....

I only want to help you failures to
start,anything! anything!!
No shit dis time. No trick. No nigger jokes.


Mehmet,
Bunu seni ve senin gibilerde ışık gördüğüm için yazıyorum ve bu sanırım son, sanırım son diyerekten geride bir umut bırakmak gibi bir niyetim yok, belki olabilir. Djhives ve jewtube deki Nemesis ten birşeyler öğrenebilirsin. Kendi sitesi ve jewtube videoları var. Ondan sonra araştırmaya, gözlemlemeye ve hayata geçirmeye devam ederek, umarım sana gereken gerçek 'orjinal' bilgilere ulaşır, yeterince 'gerçek' reality slap yer ve ne yapman gerektiğine karar verebilirsin. Konu ben olmadığım için senin için 'umuyorum'. Başarmak senin elinde.Önünde bazı şeyler hazır duruyor diye kabul mü edeceksin ? Bir yırtıcı avcı bunu mu yapar? Hayır yapmaz. Gerçeğini bul ve yarat..Çünkü çok fazla gerçek var ve bunu anca öğrendiklerini beynin ile ilişkilendirerek yapabilrsin.

Hayat bencil bir düsüncedir. Kişisel sorumluluk..Sürü ile olmaz. Bu erkeklerin dünyası! Kendinimi düşünüyorsun? Başkalarını mı? Peki doğa ne diyor bu konuda? Vajina hislerinize sahip çıkın avcılar,

Erkek olmak mı? Kadın olmak mı? Hangisi?

Bunlar demek oluyor'ki 'şuan' güneş batıyor. O yüzden manzara çok güzel. Ve , biz acımasız koyunsever ve tanrısal yırtıcı avcılar onun gücünü kalbimizde
hissedebiliyoruz. Onun ateşi sistemimizdeki en güçlü varlık olduğunu kanıtladı, şimdi ise onun yolunu izlememizi istiyor.

Avına doğru süzülen bir kartal gibi hissediyoruz.


Bu efsanevi olacak ve hiç merhamet tanınmayacak!


-Ooohh reallyy?


YeEs stupid woman!, watch now. Let's gow pimps!

-----------------------------------
Insanüstü,
Hives nerede yasiyor? US Philedelphia! Tek mekan ve kirada! Kafasina göre takiliyor ve hayati tecrübelerini yaziyor.


Ben az önce her zamanki deniz turumdan gelip elimde kokteylimle bu yorumu yaziyorum. O yazdigi konularda herne kadar haklida olsa onun "failure" oldugu noktalari kendiside biliyor! O bildigi bircok seyi benimde linklerle sundugum kitaplardan okudu. Yani ayni bilgilere zaten sahibiz ancak o halen kirada ben ise dünyanin cesitli ülkelerinde yasanacak mekanlara sahibim. O neyi nasil yapacaginizi benim gibi izah ediyor, onun takipcileride ayni buradaki gibi cogunlukla "kadinlar"" Bunu kendiside biliyor, cünkü cogunu blogu yolu ile mihliyor! Bilmedigim bazi seyleri ondan ögrendimmi? Evet, ayni sekilde o da baskalarindan ögreniyor. Ögrenme isi hic bitmiyor.

Sehirde oturupta NatGeo üzerinde doga üzerine yazmakmi yoksa evinin bahcesinden yada dogrudan Safari turlari ile gözlemekmi daha saglikli? Dogrudan mekaninda....!!

O da bir "sandalye" arastirmacisi olarak elinden geleni yaziyor, fenada yapmiyor! Ben ona saygi duyuyorum fakat bazi alanlarda  tecrübe farklari var. Onun hayati boyunca tanisamayacagi insanlarla oturup konusabilen benim. Cünkü o sabit fakat ben degilim. O CIA yada FBI dan birilerini taniyor... woaaaw degilmi! :D

Artik bunca bilgiyi ögrenmis olan takipcilerin kendi baslarina halen birsey beceremiyor olmalari sence beni ne kadar ilgilendirmeli? Bu belki Hivesi ilgilendiriyor ama beni gercekten hicmi hic ilgilendirmiyor? I dont give a damn fuck about them! Cünkü cogunlugu iki cümleyi bir araya getirip anlasilir bir yorum bile yazamiyor. Örnek bipolar Volkan. :D

Kadinlar konusunda sana sunu söyliyeyim... bu belkide ilginc bir fenomen ama gercek: onlari ne kadar asagilar ve bozarsan bir o kadar pesinden kosuyorlar. INDÜKSIYON!? Tabiki biraz tesviksel iltifat lazim (denge). Ne yani bara girip "bitch, get down on your knees and swallow my dick" diyecek degilsin herhalde. :) Her önüne gelen kadin sana potansiyel verici olarak baksa kendini nasil hissedersin? Bunun eglencesi nerede olacak? Dans etmeyi kadinlar icinmi yoksa kendi zevkim icinmi ögrendim saniyorsun! :)

Ne diyorsun, yazmayi birakayim degilmi? Madem artik aydinlandiniz artik bana ihtiyac yok degilmi? :)

Gercekten umudum olsaydi zaten ne hivesden nede diger kaynaklardan elde edilebilecek seyleri yayinlardim. Ben bir taklitci olarak kalayim, bu daha iyi. Oh yüce Lucifer sanirim bu internet söhretinin sonu idi, degilmi? :D Ne yapacagim ben SANAL hayranlarim olmadan. :D Kimse "sen bir adim gel, ENKI sana üc adim gelsin" mesajini zaten anlayacak gibi görünmüyor.

Ruscada karsidaki sahisa sorulan ve oldukca agir gelen bir soru vardir: KTO TI PO JIZNI?Yani türkce meali "(Yasadigin) Hayatina göre Kimsin?". Buna ben ahmedim mehmedim diye cevap vereni kaale bile almazlar! Bu soru ve cevabi tüm (eski) SSCB ülkeleri icin gecerli. Iste burada atip tutan cogunluk icin ayni soruyu sorarsak sanirim alacagimiz herhangi bir cevap olmayacaktir. Belki bilirsin ayni soruyu Buddha da yanina gelen kuzulara sorardi: Kimsin sen? Herkes Ingilizce okuyorken rusca neler yazildi yada yaziliyor kimse bilmiyor! Buda bana ayri bir zevk veriyor.

Bazilari Hives ile Nemesisi ayni kisi zannederek biraz hata yapiyor!

Belkide haklisin bunca zamanimi hobi diye tüm bu kalaslari aydinlatma adina tercümeler yapmaya adamamaliyim. Ne degisiyorki zaten! Hersey karsiliksiz sevgi adina degilmi! Ahahahaahahaaa

Yakin zamanda gercekten önemli birseyler yayinlayacaktim ancak bu sefer sen haklisin! Cünkü ben hives gibi usta olmaya "ugrasmiyordum"! Bu defada beni aydinlattigin icin tesekkürler. ;-)

Biliyorsun her etkinin yarattigi bir tepki var.
Thank you for releasing me. yes
ENKI OUT

1 yorum:

  1. Sizinle iletişim kurmak istiyorum ama kayıplara karışmışsınız :(

    YanıtlaSil