8 Mart 2012 Perşembe

Kötülük ve Din Insan Tarafindan Yaratildi

Merhaba düsünebilen elitler ve koyunlar,
Yukaridaki sahne Dogma filminden kesilmis bir sahne. Bu sahne en son cikan Special Edition DVD'ye eklenmisti! Azrail yada Seytan denilen varlik sanki zihnimi okuyor. :-D
Azrail: Kötülük soyuttur! Insanin olusturdugu bir yapidir. Fakat kendi sorumsuz dogasinin gerceginde, insan asla olsuturdugu kötülügü sahiplenmez, bunun yerine kötü emellerini benim türümün üzerine suc atarak örtbas eder. Ancak insanin bencilligi sinirsizdir, ve onun icin kendi varligini gölgelemek yeterli bile degildir. Insan cehennemi bir azap kuyusuna dönüstürdü - ates, feryat, karanlik - yani herkesin normalde ordan kacmak icin herseyi yapabilecegi bir yer. Peki neden? Cünkü insan kendini affedecek yetenege sahip degil! Basitce, islediginiz günahlar icin kendinizi cezanlandirip pisman olmak, imkanlarinizin ötesinde birsey. Hayir - bunun yerine bir psikodarama yaratip hicbir temeli olmayan bir inancla tanrinin sizi islemis oldugunuz agir suclar icin asla affetmeyecegi hayalinde yasiyorsunuz. Yani sucunuzu ve icsel cürümenizi beraberinizde cehenneme getiriyorsunuz - ta ilk türünüzün buraya gelmesi ile cezalandirilmaya olan acliklari ve korkunc hayalleriyle bu bosluga bir hastalik gibi bulastilar, diz cöküp cezalandirilmak icin yalvardilar. Böyle yaparakta sogugu ve yalnizligi, aci ve sefalete dönüstürdüler. Binlerce yilimi alevlerin ortasinda kapanmis olarak gecirdim, cürügü soludum, lanetlenmis olanlarin cigliklarini duydum. Böyle bir dehsetin, narin ruhlu bir melegin üzerinde nasil bir etki yaptigini cok iyi biliyorum.
Carnegie:
O sey dolu mu?
Dolu oldugunu sanmiyorum.

Eli:
Ögrenmenin tek yolu var.

Carnegie:
Bak, o kitap bana lazim.
Yani, kitabi ve seni istiyorum.
Bana seçim yaptirirsan...
...seni öldürüp kitabi alirim.

Eli:
Neden, neden kitabi istiyorsun?

Carnegie:
Ben o kitapla büyüdüm.
Onun gücünü biliyorum.
Kitabi okuduysan sen de biliyorsun.
O yüzden savastan sonra hepsini yaktilar.
Hayatta kalmak bile inançli davranmaktir.
Bu sehir insa etmek bile inançli davranmaktan daha önemlidir.
Ama bunu anlamiyorlar.
Hiç biri anlamiyor.
Benim onlara yardim etmek için dogru söylemlerim yok...
...ama kitabin var.
Itiraf ediyorum...
Bu kasabayi insa etmek için, kötü seyler yapmak zorunda kaldim...
...hem de çok kötü seyler, bunu itiraf ediyorum.
Ama o kitaba sahip olsaydik...
...yapmak zorunda kalmazdim.
Elimizde dogru söylemlerimiz olsaydi, bu küçük Dünya'nin...
...nasil farkli, nasil adil bir yer olabilecegini hayal edebiliyor musun?
Insanlar neden burada olup bunlari yaptiklarini gerçekten anlayacaklardi.
Diger saçma motivasyonlara ihtiyaçlari olmayacakti.
Kitabi saklamak dogru degil.
O kitap diger insanlarla paylasilmali.
Yayilmali.
Sen de bunu istemiyor musun?

Eli:
Tüm ruhum ve kalbimle.
Bu kitabi daima olmasi gerektigi yere...
...ihtiyaç duyuldugu yere götürecegime inandim.
Ama henüz bulamadim.

Carnegie:
Bu adami sevdim.

                                                                                  Bu sahne öncesindeki bir baska andan alinti:

Jason:
Dandik bir kitap için.

Carnegie:
Dandik bir kitap falan degil!
O bir silah!
Akillari ve kalpleri, zayiflamis ve zedelenmisleri hedefleyen bir silah.
Bize onlarin kontrolünü verecek.
Lanet bir kasabadan fazlasini yönetmek istiyorsak...
...o kitabi almaliyiz.
Dünyanin her yerinden insanlar gelecek
ve onlara ne söylersem yapacaklar...
...ama kitaptaki söylemleri kullanirsam.
Daha önce yasandi, ve tekrar yasanacak.
Tek ihtiyacimiz olan sey o kitap.


Hersey insan yapimi idi, halen öyle ve öylede olmaya devam edecek! Bunun bilincinde olanlar ise yönetmeye devam edecek! Ne yani simdi bununla cok önemli bir sirrimi aciklamis oldum. :-D
Koyunlara ihtiyaclari olan seyler verildigi sürece yönetilmeleride bir o kadar kolay olur. Biraz inanc verin fakat fazla egitmeyin. Biraz mucize gösterin ancak fazla aciklamayin. Tüm bilinmez gibi görünenleri ilahi bir varliga atfedin! Koyunlari bunlarla korkutabildiginiz sürece kontrolüde saglamya devam edersiniz. Koyunlar dine bagli ve onsuz bir hic olduklarini biliyorlar, demekki bu inanclarini sömürmek onlari yönetmenin en kolay yolu, yani temeli! 
Bu sistem druidler tarafindan olsuturuldu ve olusturulmasinin nedeni ta o zamanlar belli idi: KONTROL! Yani kontrol edilen degilde kontrol eden olmak icin anlasilmasi gereken prensipler belli: Nasil kontrol saglandigini ögrenmek ve bunu tipki digerleri gibi koyunlar üzerinde kullanmak. Koyunlarada tipki onlardan biri gibi "inancliyim" ayaklari yapin. Cuma namazina gidin, takke takin, agzinizdan Allah'li sözleri eksik etmeyin! Bu sistem cok zekice olusturuldu ve kirilmasi oldukca zor bir sifreye sahip, bir nevi AES256 sifresi gibi düsünün. Burada amac bu sistemi kirmak degil, sadece anlamak ve olsuturulma maksadina bagli olarak kullanmak. Unutmayin.....Inanc sistemi kurt olan elitlerin koyun postudur!!!
Birakin koyunlar kutsal kitaplardaki ilmi yada bilgiyi kutsal yada ilahi saymaya devam etsinler. Tüm bu bilgilerin bu kitaplardan dahada eski oldugunu zaten biliyorsunuz. Bunu tüm elitler biliyor! Sizce Prens Charles cocuklugunda hristiyanligi hristiyan olmak icinmi yoksa onu halk üzerinde kullanmayi ögrenmek icindi ögrendi. Ya Padisahlar! Müslüman olmak icinmi islami ilim dersi aldilar yoksa koyunlari bu silahla yönetmek icinmi? Elitler cocukluklarindan itibaren türlü psikolojik ve bilimsel egitimlerden gecerler ve hicbirisi koyunlarin idrak edebilecegi sekilde degildir. Koyunlar okullarda "programlanirlar", elitler ise özel egitimlerle "ögrenirler"! Ögrenmek ve Programlanmak! Ögrenmek ve Programlanmak! Ögrenmek ve Programlanmak! Fark burada iste. Birisi biliyor, digeri ise sadece önüne sunuldugu kadari ile "zannediyor"!
Madem koyunlara göre Tanri herseyi kontrol eden sey, o zaman sizde koyunlari kontrol edin ve Tanri oldugunuzu kendinize ispatlayin! Aslinda Tanrinin HERSEY oldugunu idrak edersek onun kimseyi yada herhangi belirli birseyide iplemeyecegini sanirim kisa sürede anlamaya baslarsiniz. Iplemedi ve iplemeyecekde. Kontrol zihinsel bir mekanizmadir ve Tanrininda (kitaplardaki sekli ile) ayni seyi yapiyor oldugunu görebiliyorsaniz tüm bunlarin yine bir baska zihinden cikmis oldugunu görürsünüz, yani insan elinden! Tüm kitaplar Tanri'dan "esinlenerek" yazildi, yani dogrudan Tanrinin sözleri degillerdi! Bunu sakin unutmayin.
Simdi Zihninizi bosaltin ve cikip biraz koyun avlayin. ;-)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder