7 Mart 2012 Çarşamba

Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari.

Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 1 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 2 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 3 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 4 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 5 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 6 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 7 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 8 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 9 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 10 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 11 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 12 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 13Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 14 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 15 Harflerin Sembolizasyonu ve Manalari. - 16

Bu harfler sadece örnek olsun diye. Her harfin yarattig bi röneri var cogu harf SEX i ve üremeyi öenerir. Bazi harfler itaat etmeyi ve sorgulamamayi, bazilari birseye inanmayi, bazilari beklentide bulunmamizi gibi. Tüm bu hipnotik islemleri insanlara anlatmaya calismaktan biktim aslinda. Yani ne haliniz varsa görün demekten baska birsey kalmiyor. Insanlar okuyor ama bos gözlerle, kafalarda hicbir soru isareti olusmuyor, kimse bir soru sormuyor, kimseyi para ve mülkleri haricinde baska birsey ilgilendirmiyor. Tüm harfleride aciklamadim cünkü nasilsa ilgilenen yok! Bilmek isteyen varsa sorar ve cevabini alir!
Sistem cöküyor ve bende zevkle izliyorum. Yapay depremleri ve akabindeki tsunamileri zevkle izliyorum cünkü ayni sekilde halen yapilmis hatalardan ögrenememis insanlar ölüyor. Her sene sel felaketlerine karisan ayni aileler hala oradan cikmalari gerektigini anlamadiklari icin ölmelerini umursamiyorum. Yiyeceklerinin zehirlinendigini bile bile ucuz diye alanlarin ölmeside beni hic ilgilendirmiyor. Ekonomi cökecek denildigi halde halen kredi almaya ugrasanlarin herseylerini kaybedeckleride beni ilgilendirmiyor. Herseyini kaybedip intihar edenlerin sayisida artacak ve ben tüm bu ölüm haberlerini zevkle izleyecegim. Cünkü bu benim icin gercek eglence. Eglencenin ismi "kendini yok etmenin 1001 yolu". Televizyonda "kirmizi" bir alt yazi ile ve "FLAS...FLAS.... FLAS..." hatirlatmasi ile 1000 kisi surda öldü denince bu kimi ilgilendiriyorki? Egerki olay yakinda gerceklesmemis ve oraya gidip cesetleri ve kani canli canli göremeyecekseniz, bu sizi neden ilgilendirsinki! Ben televizyonda borsanin halini veya vergilerin planlanmasini görmek istemiyorum. Ben harbi harbi kafa gözün dagildigi catismalari ve kanli cesetleri görmek istiyorum. Bunu sizde istemiyormusunuz? Iki kanal arasinda zaplasaniz hangisinde takili kalirsiniz? IMKB mi yoksa Cesetlermi? Bu yüzden savasi benimsemis durumdasiniz! Ben ise tüm bu vahsiligi, barbarligi seyretmekten zevk aliyorum. Böylelikle yavas yavas yok olusunuzu seyrediyorum.
2-3 sene icerisinde afetler ve ekonomik krizlere bagli yokluklta (issizlik, parasizlik) batarken hepinizi seyredecegim, cok eglenecegimi simdiden biliyorum ve sabirsizlikla bekliyorum. Ögrenememis oldugunuzu son anda anlayacaksiniz ama o andada is isten gecmis olacak ve sizlere bir bye bye insanlik sarkisi okunacak.
Yasasin yeni dünya düzeni. I LOVE MY ILLUMINATI :-)

1 yorum:

  1. Merhaba sevgili arkadaşım bloğu kurup kayıplara karışmışsın.Keşke kim olduğunu veya sana nasıl ulaşabileceğimizi de yazsaymışsın sitende.Sormak istediğim çok şey var ama anlaşılan o ki siteni çoktan unutmuşsun sen :(

    YanıtlaSil